A kétségek kizárása


Megjelent a napokban egy interjú Frank Ricketts-el. A cikk azért bír különösen nagy jelentőséggel, mert tulajdonképpen egy korábbi, rendkívül negatív hangvételű cikk helyreigazítása. Az interjú eredeti német szövegét az alábbi linken találjátok.


http://www.obtainer-online.com/frank_ricketts:_wir_muessen_von_unseren_fehlern_aus_der_vergangenheit_lernen_3_1384_DE.html


Véleményem szerint meglehetősen fontos dolgokra kérdezett rá az újságíró.

Frank Ricketts: "Tanulnunk kell a múlt hibáiból"
frankMi az értelme és célja egy cikknek, és mi az újságíró célja? A cikkeket írhatnak azzal a céllal, hogy informálják az olvasókat, az újságíró célja hogy objektív és tényszerű tájékoztatást adjanak. A megjelent cikkek mindig kritika tárgyát képezik, annak a kritikának, amely segít abban, hogy egy újabb perspektívából szemlélhessük a cikk tárgyát. Mi az OBTAINER-nél büszkék vagyunk arra, hogy mi, a kedves olvasóknak, olyan cikkeket bocsássunk rendelkezésre, amelyek szakmailag objektíven és tényszerűen vannak megfogalmazva. Emellett arra törekszünk, hogy olvasóink a legújabb fejleményeket és információkat megkapják.
2011 áprilisában megjelent egy elég kritikus cikk az Unaico / SiteTalk vállalkozásról a mi hírportálunkon. El lehet képzelni, hogy ebben a cikkben Unaico / SiteTalk felé nem volt túl sok jóindulat. Frank Ricketts, az Unaico Holding Group Ltd.tagja, felvette a kapcsolatot a szerkesztői csapattal azzal a céllal, hogy véleményezze a cikket, és elmagyarázza más szempontból a cég üzleti tevékenységét, melyről mi kritikusan nyilatkoztunk. Mivel mindig érdekeltek vagyunk abban, hogy a dolgok mélyére nézzünk olvasóink érdekében örömmel beleegyeztünk egy személyes találkozóba Frank Ricketts-el Dubaiban.
Ami ezt követte, az egy nyílt és őszinte interjú volt. Ott volt a csapatunkkal több órán keresztül, hogy kérdésekre válaszoljon, és a legtöbb válaszát alátámasztotta a vonatkozó dokumentumokkal, amelyeket az OBTAINER részére is átadott. Így kiderült a beszélgetés végére, hogy a nyílt kommunikáció mindig a legjobb út. Miután az interjúval végeztünk, Frank Ricketts, írásbeli interjút is adott, amit itt és most kizárólag olvasóinknak adunk át.
frnk
(Frissítés a cikket 2011/02/04)
1) Kérjük, mutatkozz be olvasóinknak: Mennyi ideig voltál az MLM üzletben, és mi a pontos funkciód a SiteTalk-nál: az MLM iparágban 34 éve dolgozom, és 1991 óta főállásban. A SiteTalk-on belül nincs pozícióm, mivel ez egy teljes tulajdonú leányvállalata Unaico HOLDING GROUP Ltd.-nek, ahol igazgató vagyok. Ezelőtt Unaico Holding Group Ltd. alelnöke voltam. Egyik fő feladatom az Igazgatóság mellett, a cég üzleti modelljének elfogadtatása a nemzeti szabályozások szempontjából az egyes országban, ahol hivatalosan is kínáljuk a tagjainknak ezt az üzleti lehetőséget. Továbbá, én vagyok a cég kommunikációs felelőse a média felé.
2) Az OBTAINER áprilisban egy kritikus cikket közölt az Unaico / SiteTalk-ról. Milyen volt az első reakciója erre? Sajnos a cikk nem volt megfelelő, mert az információk nagyon elavultak voltak. Sok nyilatkozatot olyan cikkekből vettek át, amelyek önmagukban is rosszul jelentek meg egy skandináv napilapban 2010-ben.
3) Kié SiteTalk? Ki áll az Unaico Holding Group Ltd. mögött., és hol van a székhely? Kérjük, látogasson vissza az első kérdéshez. A Unaico Holding Group Ltd. a Kajmán-szigeteken van bejegyezve a és az operatív központja Szingapúr.
4) Ezzel a fő részvényesre gondoltam! Milyen személyek állnak az Unaico mögött? Ők ugyanazok, akiket különböző forrásokban a piramisjátékkal vádoltak?
 Jelenleg a bejegyzett részvényes listán csak egy ember van, és ez Rune Evensen; Azonban a szerkezetátalakításra tekintettel egy egész csoport lesz, tehát egy új részvényesi lista lesz a következő hónapokban. Ha ez lezárul, akkor nyilvánossá tesszük.
5) Milyen szerepet játszott a Enigro Ltd. az Unaico / SiteTalk-ban és kik tulajdonosai és / vagy alapító? Mi köze az „enigrofriends”-nek a SiteTalk-hoz? Enigro egyike volt a befektetői kezdeményezéseknek 2009 elején a kezdeti szakaszban és a marketing céget is Enigro-nak hívták, amíg az Unaico Ltd. 2009 nyarán megalakult, és 2009 szeptemberében bejegyzésre került. 2009 októberében úgy döntöttek, hogy az Enigro-tól elválnak mind munka, mind jogi vonatkozásban. 2010 május 19.-én az Enigro kivált mint üzlettárs. Enigrofriends béta változata volt az addig még a tervezési szakaszban lévő közösségi-háló platformnak, amely néhány hónapig 2009 novemberében élt, amely persze az Enigro-tól való szétválás miatt meg is szűnt. A SiteTalk.com-ot 2010. Január 16-án jegyezték be.
6) A SiteTalk az Unaico Holding egyik leányvállalata, vagy csupán egy "címke"? Kérjük tekintse meg az első választ. Ezentúl egy új "címkét" alkotunk, a "Site Talk", név körül, így a nevet vezetjük be.
7) Mi az Unaico - egy MLM cég? Hasonlóságokat mutat egy hagyományos MLM-mel a dinamikája és a kifizetési terv tekintetében, de egy lényeges vonatkozásban különbözik, hogy a tagjai/partnerek nem adnak el/terjesztenek termékeket. Az ügyfél közvetlenül az online áruházban vásárolja meg a termékeket és szolgáltatásokat, és függetlenül attól, hogy egy ingyenes felhasználója a közösségi hálónak (SNP), vagy aktív tagja az Unaico Ltd.-nek - azonos feltételek mellett vásárolhat a shopban. Az Unaico csak egy a három módszer közül, hogy a platformunkat és a termékekeinket bevezessük. Mi az Internetet is használjuk, és hagyományos marketinget is (magazinok, újságok, plakátok, híres sportolók szponzorálása stb.)
8) Azt mondod, hogy sok a megállapítások közül, melyek az interneten keringenek, nem helytálló, és Unaico/SiteTalk nem átverés. Hogyan magyarázod SiteTalk-kal kapcsolatos negatív tudósításokat; mi mozgatja ezeket? Nincs igazán negatív sajtó SiteTalk körül. A negatív dolgok az Unaico-ra vonatkoznak. A nagy része az MLM koncepcióhoz kapcsolódik a várakozásoknak megfelelően. A terminológia "piramis, hólabda, csalás, stb" sajnos túl gyakran használja az emberek 99%-a, akik nem ismerik ki magukat az MLM jogi vonatkozásaiban. Ehhez jönnek még azok is, akiknek az elvárásai nem teljesültek, és a Google-t – ami sokak számára sajnos egyenesen Bibliává vált - felhasználják arra, hogy kiengedjék a gőzt. Végül, de nem utolsósorban, amennyiben minket lehet hibáztatni azért, mert az üzleti tevékenységünk első kilenc hónapjában figyelmen kívül hagytuk azt, hogy néhány tag megszegte az ÁÜF-et, mert ők saját előadásokat, Reklám-/Marketing anyagokat hoztak létre előzetes engedély nélkül. Ez a nagyszámú anyag okozta a félreértéseket az üzleti modellünkben, ami jellemző erre az iparágra, és „túl-telítettségként” lehet értelmezni. Csak 2010 májusában vettük komolyan ezeket a túlkapásokat, és hoztunk intézkedéseket az ilyen szabálysértések kezelésére.
9) Nézzük a pontokat külön-külön. Hogyan keres pénzt egy hálózatépítő a Site Talk-kal? A tagoknak kell vásárolnia kezdő csomagot, hogy jutalékot keressenek? A SiteTalk.com minden tagja számára a regisztráció 100%-ban ingyenes; Egyidejűleg minden STP tag egy ingyenes Unaico tagságot is kap nulla kötelezettséggel. Nincs egy "kezdő csomag". Több mint 4000 termékünk van, beleértve a két "előny-csomagot", amely kiválasztott termékeket és szolgáltatásokat tartalmaz, melyből az ingyenes SiteTalk / Unaico tagok vásárolhatnak, ha van erre indíttatásuk. Az "előny-csomag" mintegy 30%-os megtakarítást kínál az egyenkénti megvásárláshoz képest, amelyre természetesen szintén van lehetőség. Minden termékhez egy üzleti forgalom (BV) van hozzárendelve. A jutalék - Kompenzációs Terv szerint- a felhalmozódott BV-k alapján kerül elszámolásra, amelyek a Site Talk/Unaico tagok által közvetlenül generált vásárlások a boltban. Senki, semmilyen időpontban nem kereshet a tagok toborzásából.
10) De egy úgynevezett ingyenes tag akkor is, ha ajánlja másoknak SiteTalk.com-ot, majd ők bevásárolnak a plázában, eszerint az ajánlás által generált SiteTalk értékesítés, nem pénzbeli kifizetés, hanem ez a "szerzett bónusz" mindössze arra használható, hogy a saját ST shopban vásároljanak? SiteTalk-on normál módon pénzt keresni úgy lehet, hogy meg kell vásárolni egy előny csomagot, azaz Basic, Bronz vagy Arany tagnak kell lenni? Ellentétes lenne a törvénnyel, ha készpénz kifizetések lennének a SiteTalk felhasználóknak több okból is: A Social Network felhasználó lehet egy 13 éves vagy idősebb személy, ahol a cselekvőképesség nem adott, és ők nem is írták alá és fogadták el az Unaico.com ÁÜSZ-át Az 5%-os "SiteTalk Credit program" csak egy törzsvásárlói program, hasonló a Lufthansa (Star Alliance) törzs utas programjához. Nincsenek követelmények semmilyen időpontban arra vonatkozóan, hogy valaki vásároljon a shopban - ez vonatkozik az előny csomagosokra is- ahhoz, hogy valaki kvalifikáljon az Unaico üzleti modell aktív tagjaként. Kérjük, vessen egy pillantást a kompenzációs tervre. SiteTalk/Unaico ingyenes tagjai a fent leírt SiteTalk cash-en (STC) kívül is jóváírt 25% BV-t kapnak az általuk személyesen szponzorált tagok forgalma után, melyet a személyes kvalifikációjuk jóváírásaként használhatnak fel. A teljes minősülési rendszerünk nem feltételez személyes vásárlást, semmilyen időpontban, hogy valaki elindulhasson – vagy ahhoz, hogy hetente vagy havonta valaki jutalékra jogosult legyen. Persze megfelelő korúnak kell lennie, és az Unaico ÁÜF-it el kell fogadnia, és egy összesített 149, 500, vagy 2000 BV forgalmat (csak egyszer) el kell érnie, hogy ezáltal jutalék jogosult legyen.
11) Nem pontosan értjük! A SiteTalk kompenzációs terve kifejezetten kimondja, hogy az üzleti volumen lejár 30 nap után, tehát a következő 30-napos-periódusban újra kvalifikálni kell a jutalék-jogosultsághoz. Így a "halmozott" biztosan a státuszra utal, és nem a jogosultságra? Nem azt mondja ki, hogy meg kell szerezni a jogosultságot újra. Például, 8 nappal a regisztráció után a SiteTalk-/Unaico-tagnak 180 személyes BV-je van, így felminősülhet "Basic tag"-gá (149 BV), amit általában 24 órán belül el lehet végezni. Ő megtarthatja a státuszát mindaddig, amíg akarja. A 30 napos időszak letelte után, a kvalifikációra felhasználható BV-i nullázódnak; de továbbra is "Basic tag" marad, és ha bármely 30 napos időszakban, mondjuk, 500 vagy 2000 BV-t felhalmozott, akkor felminősülhet "Basic"-ről "Bronz" vagy "Gold" taggá. Ez az állapot tartós, és nem kell újra megerősíteni, miután egyszer már elérte.
12) Százalékos arányban mekkora bevételt generál Basic, Bronz és Gold előnycsomagok vásárlása és mekkorát a SiteTalk-Mall-on történő vásárlások? A forgalom 75%-át az Unaico shopban történő előny-csomag vásárlások teszik ki, a 25%-ot pedig az egyes termékek. Az Unaico shop generálja a teljes értékesítés 75-80%-át, 20-25%-a keletkezik a SiteTalk Mall-ban, és a tendencia hónapról hónapra helyeződik át a Mall-ra, miközben több millió új tag regisztrál a Site Talk Platformon.
13) Mi a különbség az Unaico shop és a SiteTalk Mall között? Az online Mall-t a Site Talk weboldalról ismerjük; de hol található az Unaico shop? Az "Előny csomag"-okat csak az anyavállalatnál (Unaico) lehet vásárolni? Az Unaico online shop minden egyes SiteTalk-/Unaico-tag Unaicos honlapján van. Itt kiválasztott termékek találhatóak, valamint az "Előny-csomag"-ok. Ennek semmi köze az anyavállalathoz. A fő különbség az, hogy akkor kezdeményezhet vásárlást, ha korábban megerősítette, hogy 18 éves elmúlt, és elfogadta az ÁÜF-et. A Site Talk Mall-ban történő vásárláshoz nem szükséges elfogadni az ÁÜF-et, és lehet 13 éves, vagy a feletti.
14) Egy másik kritika állításai szerint, SiteTalk-on már több mint 1,2 millió felhasználó (az akkori állás szerint), és ez a leggyorsabban növekvő közösségi háló a világon. Hogy jött ez létre? Hogyan alakulnak a számok jelenleg a valóságban? Ebben a pillanatban már 10.643.000 tagunk van, és mi rendkívül gyorsan növünk. Összehasonlítva az ismert SNP-kal, mint például a Facebook, azonos időszakra vetítve több tagunk van, bár az első millió tag belépése körülbelül ugyanolyan sokáig tartott. Itt kell hangsúlyozni újra, hogy tagjaink nagyobb hangsúlyt fektetnek a statisztikákra, mint a vállalat maga, habár természetesen nagyon büszkék vagyunk a növekedésre ebben az időszakban. A hatalmas növekedést az első millió elérése után többnyire a 1BV promóció elindításának számlájára írhatjuk: 1 BV a kompenzációs tervben, ha valaki az alsó vonalban aktív SiteTalk felhasználó. Az aktív státuszra való kvalifikáció (1. fázist, 8 hete lezártuk, a második szakasz augusztus 20-án indult), amikor néhány alkalommal egy héten a platformra bejelentkezik, és bármely funkciót 15-20 percig használ egy héten.
15) Hogyan keletkezik bevétel a Site Talk-on? Mi is pontosan a konkrét terméke a SiteTalk-nak? A bevételt a SiteTalk/Unaico tagok termékek és szolgáltatások közvetlen vásárlása generálja, akik valójában a végfelhasználók. Emellett van SiteTalk Travel, SiteTalk Gold SiteTalk Cofee, SiteTalk Me (saját Skype), SiteTalk Vacation Club, SiteTalk Sim, Oxford programok, Salome Bőrápolás és SiteTalk játék, nézd meg www.sitetalkmall.com-ot, ahol több mint 4000 terméket találsz.
16) A SiteTalk Mall-ban a vállalat szerint több mint 4000 termék található. Milyen érvekkel, kínálják a hálózatépítők a Mall-t; úgy tűnik az ajánlat, a jelenlegi kutatás szerint 2011/08/13, meglehetősen csekély. Van négy E-book, az alcím: "PlasmaTV" alatt csak egy ajánlat: a Panasonic TXTX-P46S20E van 840 euróért! Az árakkal tehát nem lehet érvelni. Az LCD TV-knél mindössze 10 termék. Vajon valamit elnéztünk? A hálózat célja, hogy reklámozza a SiteTalk.com oldalt, és az üzleti lehetőséget prezentálja, valamint a saját márkák, mint SiteTalk Me, SiteTalk Vacation Club, SiteTalk Travel, SiteTalk Coffee, SiteTalk Gold SiteTalk Sim Oxford programok, Scincare Salome, stb promotálása. A SiteTalk felhasználó megvásárolja a terméket a saját országában/régiójában korrekt áron. Nem a "legjobb ár-politika"-t követtük (ami jelenleg is lehetetlennek tűnik, tekintettel a globális logisztikára). Mi fejlesztünk egy globális, és egyben helyi online Mall-t, melynek a tervezett bevezetése 2012 első negyedévében várható amely a Site Talk felhasználóinknak előnyöket kínál a vásárlásban a szabadidő eltöltésében stb, a saját városukban.
 17) A cikkünk említett többek között egy konkrét példát egy Holiday Plus utazási utalványra, aminek nyilvánvalóan nem az volt az értéke, amit a vásárlónak ígértek. Hogyan látod ezt az esetet? Ezen tulajdonképpen nincs mit kiértékelni! A termék szabadon hozzáférhető bárki számára, aki rendelkezik internetkapcsolattal, és az oldal is elérhető 9 nyelven. A teljes leírás látható bárki számára a tagság vásárlása vagy a foglalás előtt. Az éves tagság 199EUR és a tag olyan gyakran megszállhat, kétágyas szobában a több ezer szállodában, 11 országban - költségek nélkül, ahányszor akar. A tagnak meg kell fizetnie a két reggeli és két vacsora árát minden eltöltött éjszaka után. A költségek jól láthatóak a honlapon, ha a tag szállodát választ. A foglalás hossza limitált 2-6 éjszakás tartózkodásra a szállodák meghatározása szerint. Egy tipikus megtakarítás a tag részére € 50-70 közötti összeg éjszakánként.
18) Térjünk át más pontokra, amelyek annak idején sok keserűséget hoztak. Mi a helyzet Jarle Thorsen-nel, Frode Jorgensen-nel? Milyen szerepet játszanak ők a Site Talkban? Abban a 2 évben, amit én a cégnél töltöttem, még soha nem hallottam egy bizonyos Frode Jorgensen-ről, vagy láttam a nevét, így száz százalékosan meg tudom erősíteni, hogy ez a személy nem játszik semmilyen szerepet a cégünkben. Jarle Thorsen a cég alapítója és ő kreálta azt az elképzelést, hogy a szociális hálózati platformot az online áruházzal kombináljuk össze annak érdekében, hogy a már említett három metódust a piacra vigyük. Ő soha nem volt része a menedzsment-csapatnak és nem is lesz; nem fejezte ki erre vonatkozó szándékát, és nem is kapott erre felkérést korábban sem.
19) A kutatás szerint, akkoriban volt néhány probléma az európai pénzügyi hatóságokkal. Ez hogyan jött, és még mindig létezik? Mire figyelmeztet/figyelmeztetett ez? Ez egy olyan eset, aminek 2010 májusában lettünk tudatában, amikor a szlovén pénzügyi hatóság egy online figyelmeztetést adott ki, amely megállapította, hogy az Unaico Ltd.. részére a részvényekkel való kereskedés a nyilvánosság számára nem jóváhagyott vagy engedélyezett. Az európai jog szerint felhatalmazásuk volt arra, hogy az összes EU tagállamban ezt a figyelmeztetést közzé tegyék; Ausztria, Belgium és Svédország átvették ezt akkor. Hét hónapon belül, a mi beleegyezésünkkel és irányításunkkal a céget átvilágították, és szlovén kormány levette a figyelmeztetést, mert elégedett volt a vizsgálat eredményével: Soha nem kereskedtünk értékpapírokkal! Az FMA, az osztrák szabályozás, amely Belgiummal és Svédországgal összeköttetésben működik, mindeddig nem oldotta fel a figyelmeztetést erről, bár eredetileg Szlovéniától vette át. Ezért is nyújtottunk be panaszt az FMA ellen a lehető legmagasabb szinten, átadtam Önöknek egy példányban. Az egész probléma a téves, saját előállítású anyagok használatából adódott, melyet bizonyos tagok átvettek egymástól.
20) A közösségi hálóhoz csatolt Mall létrehozása minden bizonnyal erős partnerek és befektetők jelenlétét kívánja meg. Kik a jelenlegi partnerek? Annak érdekében, hogy márkánkat bevezessük, kapcsolatba léptünk több vegyesvállalattal, tapasztalt partnerekkel a kommunikációs, utazási és bőrápolás területeken. Saját online/virtuális képzési programot dolgoztunk ki (Oxford Program). A legtöbb elem a bevásárlóközpontban a szokásos termékekből áll, melyeket a vásárlás során közvetlenül a szolgáltatóktól rendelünk meg. Ezért nincs szükség "erős befektetőkre."
21) Hogyan állja meg a helyét a SiteTalk a nagy játékosokkal a Facebookkal és a Google-lal szemben a social networking területen? Nagyon jó kérdés, erre csak az idő fog válaszolni! Célunk, hogy az első öt platform közé tartozzunk a világban.
22) Amellett, hogy azt szeretnék, hogy az első öt social networking platformközé tartozzanak, biztosan szeretnének még pénzt is keresni. Így, ezzel a céllal a szemük előtt, mire koncentrál a cég stratégiailag, hogy az öt legfontosabb SNP-vé válás során pénzt vegyenek ki? Erre az MLM komponens a válasz? Twitternek ca. 200.000.000 felhasználója, a Facebooknak 600.000.000. A pénzt a reklám hozza. Hogyan működik az üzleti modell? A pénzt kizárólag az MLM hozza létre, a hirdetők vagy az integrált harmadik fél (mint például a számos közösségi játék szolgáltatók)? Nem, az, hogy az Unaico Ltd.. üzleti modell, csak egy bevételi komponens. Mi nyíltan felkészültünk a reklám-/hirdetési bevételre, de ez a tagok számától és az átlagosan az oldalon eltöltött "aktív" perc/felhasználó-tól függ. És ezek a nagyon jó számok emelkednek, így azt várjuk, hogy az év végére már bevétel lesz ezen a területen. Körülbelül két hónapba telt elindítani SiteTalk Credit-et a házon belüli saját online játékokkal együtt - talán még jön hozzá néhány, amelyek aztán egy extra bevételi forrássá válnak.
23) Nézzük a Facebookot, a maga félmilliárd felhasználójával és a pénzügyi eredményét 2010-ben mintegy 1,8 milliárd dollárt, ez azt mutatja, hogy még a Facebooknak sem sikerült potenciált kimeríteni. Képes az Unaico arra, hogy ebből a piacból az anyagi érdekeltséggel az utolsó cseppet is kifacsarja? Ha így gondolnánk, akkor már most abbahagyhatnánk!
24) A SiteTalk felhasználók profil információit eladják vagy bérbe adják külső hirdetőknek és marketing részlegeknek? Ha nem, tervezik ezt a jövőben? Nem, ezt az elvet a „személyiségjogi politikánk” szabályozza.
25) Vannak-e tervek a jövőbeni termékekről és innovációkról, amit meg kíván osztani olvasóinkkal? Jelenleg konszolidáljuk a hardverünket és javítjuk a szoftver szkripteket, hogy meg tudjunk birkózni a hatalmas növekedéssel. Ez vonatkozik mind a Site Talk platformra és az Unaicos háttérirodára is. Az elkövetkező hetekben mutatjuk be az új designt az SNP-n. Nagy nyomás alatt dolgozunk, hogy néhány igazán jó játékot tudjunk a platformon kínálni, és egyidejűleg az új funkciók bevezetésén is. Fejlesztünk néhány új online jövedelemszerzési lehetőséget és kezdődik az "1BV" promóció második fázisa augusztus végén. Új országok  megnyitásán is dolgozunk, hogy ezáltal a tagok potenciális keresetét növelni tudjuk, akik az ingyenes pozíciójukat az üzleti modellé kívánják alakítani a továbbiakban.
26) Mik az Ön céljai a SiteTalk-kal az elkövetkező hónapokban? Céljaim csak a legjobbak, az eddig elért eredményeket jobban megerősíteni. Aztán szeretném tagjainkat folyamatosan képezni, hogy hogyan mutatjuk be az üzleti modellt helyesen, anélkül, hogy nekik kellene kitalálni dolgokat. A testület tagjaként természetesen szeretném teljesíteni a kötelezettségeimet. A múltbeli hibáinkból tanulnunk kell, és egyidejűleg tudatában kell lennünk, hogy mi fogunk még hibázni az utunkon. A tudás az az, hogy nem követjük el ugyanazt a hibát kétszer. A médiával kéz a kézben szeretnék dolgozni, hogy biztos lehessek abban, hogy pontosan mutatják be azt amit csinálunk, hogy kik vagyunk, honnan jöttünk, és mik a céljaink.
Végezetül azt szeretném még elmondani, hogy 37 tapasztalt ügyvédi irodával dolgozunk világszerte annak érdekében, hogy egy-egy ország vonatkozó előírásainak megfeleljünk. Nekünk már számos jogi véleményünk van a világ minden tájáról, amit tagjainknak a back office-ban közzétettünk, így a tagok láthatják, milyen nevetséges nyilatkozatokat tesznek egyesek (névtelenül), nem tudva, mit is írnak tulajdonképpen.
27) Nem szabad, hogy a jogi véleményeket sétagaloppnak tekintsük! Hogyan látja a kihívást, hogy ellenőrizni tudják a több mint 10 millió és folyamatosan növekvő tagságot a jogszerűségének biztosítására? Végül is a cég készen áll! Mi rendelkezésre bocsátunk néhány „moderációs-rendszert”, melyek a software-be kerültek beépítésre; ezen felül személyzet van Európában, Hong Kongban és Szingapúrban, ahol folyamatosan működik a web-ellenőrzés. Ebben a pillanatban dolgozunk egy videón, amely a megfelelő módon mutatja be az üzleti modellt. Mi oktató könyveket készítünk a dolgozóinknak és az utolsó 7 hónapban beépítettünk egy vezetői tréninget is, melyet a világ minden táján alkalmazunk. 2010-Szeptembere óta zéró tolerancia politikáját követjük azokkal szemben, akik megsértik az ÁÜSZ-t. Ez azt jelenti, hogy minden anyag bemutatása, amely megsérti az ÁÜSZ-t és a tudomásunkra jut (a "Field" által támogatva vagyunk, mert mindent átküldenek, ami hozzájuk kerül), a tagsági számla azonnali felfüggesztését vonja maga után.
st
Mr. Ricketts, köszönöm a beszélgetést!
2011/08/25







--